Hmmm. Jag heter Josefine Andersson och är bloggare!


Så sant som det är sagt! Idag fixade jag en alldeles egen blogg. Satt hemma på veckans lediga dag med en önskan om lite sol. Är det för mycket begärt när man har EN ledig dag mitt i veckan. Tydligen... Så när nyhetsmorgon var slut och alla "ring-in-och-vinn" började tänkte jag att en egen blogg kanske gör mig sysselsatt ett tag. Och tro mig, det funkar!

Känner du Josefine? Kanske, kanske inte. Jag heter alltså Josefine och bor mitt i Halmstad. Ja, faktiskt precis mitt i. Om Halmstads karta var en piltavla så bor jag på den röda tio-poängaren! På denna röda prick bor jag med en person som falltid gör mig glad. Marcus, du är bäst! Firade faktiskt fem år för ett par veckor sen och jag hoppas verkligen att jag får leva med honom i fem år till... och fem till och fem till och fem till...!...för evigt!

I januari 2011 är jag färdig på lärarprogrammet... Känns ju väldigt långt borta, men nu har jag avklarat ett år och det har gått supersnabbt. Får hoppas att det fortsätter så. Valet av programm känns helt rätt. Är extra glad att jag träffat nya kompisar som redan betyder jättemycket. Tanken slår mig ofta "har vi inte ens känt varandra ett år?!". Ibland klaffar det på en gång.

Nu är det dags för middag!

/Josefine









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0