JUUULLOOOV!!!

Sent igår kväll skickade jag in min hemtenta!!! Vilken skön  känsla
som spred sig i kroppen. Så idag tog jag en välförtjänt sovmorgon till klocken 9!
Nu ska jag göra julgodis för imorgon efter den allra sista föreläsningen
kommer tjejerna hit på julmys!

Här kommer Marvin Gaye och Tammi Terrell. Ingen låt passar sig bättre idag.
"Ain't no mountain high enough" är dagens melodi, Josefines melodi!


_____________________________________________________________

Hmmm, det räcker inte med ett leende på läpparna idag... Det ska vara skratt!
Här kommer tre sjuka klipp som garanterat kommer få dig att skratta!
(I alla fall du Mathilda!)





 

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för i helgen JOSEFINE! Skäms lite för att jag hängde hos er heeela söndagen! Men det var härlig att träffas lite på riktigt tycker jag! Skönt för dig att du blivit av med tentan nu, Bra jobbat! Kramar Vilka roliga klipp btw!

2008-12-16 @ 11:26:26
Postat av: Mathilda

hahah youtube, mitt andra hem :D

2008-12-16 @ 12:07:09
URL: http://mathildak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Du har minsann humor

2008-12-16 @ 13:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0