Den bästa av jular!


Ja, det blev en toppenjul!  Inte "disney-snö-glitter-jul", men jag har hunnit fira med dom jag ville. Julafon var superbra. Trevligt att träffa kusinerna i Gassbo och sen hann jag med lite kvällsmacka med mormor och morfar innan jag körde till Torup och firade julen med min Marcus och hans släkt och familj. Tre kalas utan att stressa! Sen på juldagen hade vi julafton i Långaryd med småkusinerna. Världens sötaste! Och det kom en snygg tomte som skötte sig fint... Tack alla för alla fina klappar! Dags för utgång och in till stan. Var inte sugen och efter många om och men körde jag bort till systern min och hade tänkt köra hela kvällen. Ändrade planer alldeles försent... Hann bara med stämpel på Mårtensson och mellanfest hos mig och Marcus och tillbaka till Mårtensson och sen hem igen... Mådde inte bäst... Inte bra att festa så snabbt när man varit sjuk. Det tråkiga var att jag förstörde för Marcus som såklart var hemma med mig. Alldeles för snäll! Fantastisk. Underbar. Perfekt.

Igår blev det en välbehövd sovmorgon och sen var vi pigga för då kom Anna och Erik med bussen. Det blev Lassemajas Detektivbyrå på bio och sen gjorde vi pizza och kollade på Körslaget. Idag har vi varit och röjt på Sannarpsbadet, helt slut är jag nu! Blir trött av badhus. Sen käkade vi risalamalta hos Mathilda, Leif och Selma. Mycket trevligt!!! Nu ska jag bort till systern min och mysa och heja på Team Matilda! (eller Team Robert som dom egentligenm heter.)

Trevlig helg... för det är väl lördag idag? Skönt med långledigt så man tappar kollen och inte lever livet efter kalendern!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söööt du e på bilden! hoppas allt e braa! ( verkar ju så iof :)

2008-12-28 @ 00:01:43
URL: http://beeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0