Citipub

Skönt med en extra ledig dag denna veckan... Spciellt idag eftersom det var citipub med jobbet igår. En mycket trevlig kväll som började hemma hos mig med Pantzar, Collin en flaska rosé och schlagerspelet. Sen var det god buffé och musikquiz på Helwetet. Dom allra flashigaste butikerna var ju såklart inte där, inte tillräckligt flashligt för dom, men för oss Lindexbrudar duger det minsann. Och vilka vann quizzzet??? Vi såklart! Så då hade vi en anledning att fira... Efter mellanfest hos mig (tur att klockan inte var för mckket, glömde ju att det bara var en vanlig torsdag...) var det dags för kareoken på Mårthensson. Och vem fann jag där om inte min prins! Och då var jag ju bara TVUNGEN att sjunga en låt, tur att miss Collin är en målmedveten manager! I vilket fall är det alltid lika skoj att vara ute med jobbet. Och Mona och Mona rockar fett!

Idag var jag piggare än vad jag förtjänade och åt en fin frukost med Malin Grahn (snyggast i stan!). Har inte träffats på länge så det var extra kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0