Österlen rockar fett!


Om Ystad hade legat närmre hemma så hade jag velat bo i den staden. Så vackra gamla byggnader, trevligt folk och milslånga kritvita stränder. Jag och Marcus hade verkligen fyra underbara dagar. Bodde på världens mysigaste Bed and Breakfast. Jättetrevliga rum och en underbar frukostbuffé. Passade på att vila upp oss ordentligt, men god mat, gott vin och så sov vi länge varje dag. En dag hyrde vi cyklar och trampade på hela vägen till Ale Stenar, så det blev fyra mil och det tyckte jag räckte. Marcus började prata om hur trevligt det hade varit med en riktigt cykelsemester, men det räckte med en dag tyckte jag! I vilket fall rockar Österlen fett och jag hoppas vi snart åker dit igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0