Sommarens vitaste lördag

Ja, igår var det en vit lördag och jag vågar inte räkna hur många veckor/månader sen det inträffade senast. Var egentligen sugen men hade så sjukt ont i huvudet så det blev en ensam kväll i soffan med Ipren, pizza och en dålig amerikansk kärlekskomedi. Precis vad jag behövde. Man har nästan krav på sig att man ska vara tiptop-laddad mist tre kvällar i veckan i sommar-Halmstad. Men denna veckan blev det bara måndagsklubben och det är jag nöjd med. Jag, Marcus och systern min hade verkligen en jätterolig kväll. Man har ju mest hört negativa kommentarer om årets måndagsklubb, men vi var alla tre på g och kanske var det för att vi inte hade några förväntningar som gjorde kvällen så lyckad. Drinkarna på morfars rockar fett!
Nu ska jag fixa mig och sen ska här städas lite och sen ska jag träffa Per och repa lite till bröllopet på fredag.

Ta hand om er!

PS. Jag har inte shoppat något än!

Kommentarer
Postat av: Linn

Oj,oj,oj! Har hittat två bra bloggar på två minuter! Både din och Mathildas. Kul,kul! Nu ska det minsann läsas. :D



Kramkram

2008-08-03 @ 19:18:32
URL: http://nossral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0