Family-tour!

Ja, denna helgen har varit mycket vit (jag räknar ju inte med torsdagen!). I fredags var vi med Evelina och Jonas på Fox och käkade, mycket trevlig kväll som avslutades med efterrätt på Bulls. Mumma!  Man får ju njuta av uteserveringarna in i det sista. Snart är dom borta! Och efter att jag jobbat lördagen åkte vi till Nyby City och firade kära mormor som fyllt 70. Det kan man inte tro! Kul att träffa mina små kusiner. Sååå söta. Idag har vi firat Marcus mormor och hälsat på hans familj. Sen var det dags för Marcus match och vem var snyggast på plan idag? Jo, min Marcus förståss och inte nog med det, han gjorde det snyggaste måste också! Så stolt så...

Sista veckan nu innan skolan börjar. Jobbar inte så mycket, så det blir skönt att trappa ner lite så jag hinner ställa om till en ny termin. Ska bli kul att träffa alla kompisarna igen.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0