Äntligen helg = två lediga dagar! Och ett STORT projekt på gång!

Ja, då var det fredag och Augusti. Det känns som om denna sommar går på dubbelspeed! Bara en vacka till med jobb och sen en hel vecka ledig! Det ska bli så skönt. Men det var ju inte heller igår som jag var ledig en hel helg, synd bara att värmen verkar ta en paus... Är ju blekast vart jag än är, hade behövt bättra på brännan!

Idag den 1/8 börjar jag ett litet, eller rättare sagt ett STORT projekt. Min plan är att ha totalt köpstopp i ett helt år. Detta drastiska beslut har jag tagit eftersom min garderob (som även stackars Marcus också egentligen ska ha tillgång till) snart sprängs och att jag dessutom ska minska mina studielån... Det kommer nog bli tufft, får se hur det ska gå. Det som är mitt friköp är ett par nya vinterskor, eftersom jag slängde förra årets. Men bortsett från dom, inga kläder, inga skor, inga nya smycken och inget nytt till hemmat... Suck!

Ta hand om er!
 /Josefine

Kommentarer
Postat av: Mathilda

fel fel, de är nog allt jag som tar priset i blekhet. man fick ingen vidare färg på bb :)

2008-08-01 @ 13:05:42
URL: http://mathildak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0