080808


Ja, idag var det då vad som sägs vara en dag med magi. Magi eller inte så är det fredag och snart dags för att åka till Långaryd och sjunga på ett bröllop. Och ett bröllop är ALLTID magiskt. Efter att ha sjungt och spelat på ett x antal är det bara att konstatera att ALLA bröllop är magiska, vare sig det är ett litet med bara familen eller ett stort med över 100 gäster. Jag älskar bröllop!

Märkte när jag läste inlägget om Fredik Ljungberg att jag lät som en riktigt bitterfitta! Det var inte meningen, men iblan behöver man gnälla av sig lite. Har nyss läst ut "Bitterfittan" som jag fick i födelsedagspresent och jag måste erkänna att man blev aningen mer bitterfittig efter man läst den...

Nu är det dags att börja sjunga upp!


/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0