Intresse

Ni kanske uppmärksammade i förra inlägget att jag går på simskola? Jo, jag kan simma och har simmat ganska mycket. Men det är min goa vän Hillevi som inspirerat mig till att nu våga utveckla. Hon började nämligen rida i vuxen ålder. Det är ju faktiskt inte en sån dum idé att ha en intresse. Man hade ju en massa intressen och aktiviteter som liten men vad gör man nu? Jag kände att jag behöver ha något som är kul, som jag liksom kan längta lite efter under veckorna. Eftersom min kropp inte håller för allt, så tänkte jag att simning, det är ju både kul och skonsamt. Trots alla längder så är kanske inte tekniken så bra. Så efter att Hillevi pratat om ridningen anmälde jag mig till en crawl-kurs. Andra gången var i tisdags och det är så himla roligt. Många längder blir det och jag känner redan att det gett resultat. Sen är det riktigt roligt att träna starter med dyk och voltvändning! Det handlar lite om att våga.
 
/Josefine
 

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Å vad roligt! Visst är det skoj att ha ngt eget att längta till! Kram!

2013-03-23 @ 12:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0