Sjuuuukis...

Idag har jag... SOVIT! Nästan hela dagen. Hade inte M ringt för att höra hur det var med mig vid två hade jag nog sovit än... Har haft feber i natt och min näsa slutar inte rinna. Så jag är hemma från jobbet och kurerar mig. Sesam tycker jag är skittråkig, för h*n sparkar och vill väl att jag ska vara lite mer i rörelse... Idag har det varit guld att ha videobutiken i TV:n. Hyrde "Niceville", en perfekt feelgood-film för en sjukdag i soffan. Och så har jag fixat en skötväska till bebisen. Hade egentligen beställt en som hörde till vagnen, men så såg jag den här på hm.com och ångrade mig. Den kommer bli både snygg och praktisk.

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Lotta

ajaj låter inte bra! Var det svåger och svägerska som smittade i helgen?? Krya på dig! Kram

2012-03-29 @ 17:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0