Lördagsmorgon

Idag hade jag kunnat sova hur länge som helst. Men då vaknar jag vid 7 och jag kunde verkligen inte somna om. Jag låg ändå kvar, bara för att det är helg. Och halv 8 började Sesam sin morgongymnastik. Herregud som det lilla livet bökade runt! Jag har inte vant mig vid alla rörelser och sparkar ännu. Blir lika glad varje gång! Så efter en mysig morgonstund har det blivit lite nyhetsmorgon och nu funderar jag över vad som ska göras denna lediga dag...

Kanske blir det några längder på Actic. I så fall är det nog dags att inviga baddräkten jag köpte på TOPSHOP i Dublin, för bikinin börjar bli lite liten. Och på TOPSHOP köpte jag ju också den blå klänningen som tittat ut innan vi åkte. Den hade jag på mig för första gången igår när jag och M blev mätta och belåtna på Fridolfs.


 



/Josefine



Och någon anonym läsare undrade hur det kom sig att jag hade ett inflammerat bäcken. Jag har ju skrivit om det ett par gånger här på bloggen och det beror på att jag har en reumatisk sjukdom som jag haft sedan jag var barn. Därför blir mitt bäcken extra utsatt under graviditeten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :) Jag har missat att du skrivit om det tidigare. Jag blev nyfiken eftersom det inte hör till vanligheten under en graviditet

2012-03-25 @ 13:41:47
Postat av: Anonym

Tack för svaret! Jag har missat att du skrivit om din sjukdm tidigare, men nu förstår jag =)

2012-03-25 @ 18:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0