Nära och kära!

I tisdags körde jag uppåt för att bli ompysslad av mor och far, gosa med Alicia, umgås med syster, vila, äta god mat och träffa flera goa vänner. Nu kom jag precis hem, fortfarande trött men det har varit tre härliga dagar. 

Jag besökte Skogsvägen en snabbis innan Dennis, Julia och Maya kom och åt kvällsmat. Extra kul att träffa Dennis för det var längesen sist.





När vi vaknade igår hade stormen Emil fixat strömavbrott. Det blev mys framför brasan och mormor och morfar kom och hälsade på. Det blir så härligt tyst i ett hus när strömmen är borta. På eftermiddagen passade jag på att träffa Frida i Tyresmo. Mycket te och mycket prat! Vi orkade ingen promenad i all blåst... Sen körde jag, Evelina och Alicia till Hillevi som flyttat till ett litet drömhus! Hon bjöd på en härlig thaikyckling. Det blev mycket te och mycket prat här också!



På vägen hem stannade jag hos Johanna och hennes söte Elton. Ett riktigt charmtroll! Evelina och Alicia kom inom på vägen hem.



Så många härliga vänner har jag hunnit med att träffa samtidigt som jag har hunnit vila. Och det behöver jag! Just nu är jag så trött så jag blev nästan rädd när jag såg mig i spegeln... Tre lediga dagar till innan jobbet drar igång och ja, jag ska väl mest vila... 

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Johanna

Roligt att du kom förbi och hälsade på oss när du ändå var på vägen:) Passa på att njuta av de sista lediga dagarna! Kram

2012-01-06 @ 19:51:14
Postat av: Johanna

Roligt att du kom förbi och hälsade på oss när du ändå var på vägen:) Passa på att njuta av de sista lediga dagarna! Kram

2012-01-06 @ 19:51:14
Postat av: Johanna

Roligt att du kom förbi och hälsade på oss när du ändå var på vägen:) Passa på att njuta av de sista lediga dagarna! Kram

2012-01-06 @ 19:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0