Sunny Sunday

Idag har jag haft en bra dag. Fått gjort nästan allt jag skulle. M körde till Haverdal för att titta på Erik som spelade innebandy. Själv passade jag på att få lite härlig tid med systerdotter Alicia. Hon är nu snart 5 månader och växer så det knakar! Första tanden är på väg så hennes mor och far behövde vila idag. Jag och Alicia gick en långpromenad i den underbara solen och hon sov som en stock. Sen gick vi till Espresso House där jag drack en Chai-latte, lika god som vanligt! Vi myste och gosade och hon verkade nöjd med vårt fikabesök!



Kvällen avslutades med en promenad med Elina och likte lek med Stella! Och så var även denna helg snart slut. De lediga dagarna passerar lite för fort... Men imorgon, ny vecka med nya utmaningar!

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0