HAPPY NEW YEAR!



Nyårsfirandet i år var verkligen en fantastisk toppenkväll! Maria och Anders hade ordnat så bra. Vi var 23 glada i deras lägenhet som hade förvandlats till en riktigt festvåning. Menyn såg ut så här:

Förrätt: Limemarinerad räkcoktail med surdegsbröd.
Varmrätt: Helstekt oxfilé med bearnaisesås och potatisgratäng
Dessert: Pannacotta med nougat & svartvinbärsgelé
 
Mia och Emelie hade ett bra quiz om året som gått. Och helt plötsligt var klockan halv 12. Vi gav oss ut till Fridhemsparken där skålade in det nya året. Sen gick vi tillbaka till festen och jag och M stannade till nästan halv 4. Bra jobbat av mig måste jag säga! Bilder kommer här:

 
Mia och Rikard


Jag och Stefan (eller Sienna Miller och Jude Law som det stod i bordsplaceringen) 


De nyförlovade!



12-slaget!





Och efter 12-slaget dansades det nya året in.




2012 kommer bli ett bra och spännande år!

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0