Familjelördag!

Igår samlades hela familjen på Verona för att fira pappas kommande födelsedag. En mycket trevlig kväll med god mat. Tack pappa för en toppenkväll!




Mamma och Pappa sov över hos oss och idag, efter en härlig sovmorgon bakade vi scones. Det är en bra start på en söndag! En härlig promenad på Östra stranden gjorde inte dagen sämre. Nästan vindstilla och skönt med havsluft. Direkt vidare hem till Hannas nya fina lya där vi drack te och hade söndagsmys! Jag gick hem över Galgberget och jag förvånas fortfarande att jag nu har så mycket energi över. Fortsätter att hålla tummarna att det fortsätter att hålla i sig! Nu ska jag jobba lite till innan jag intar soffan för kvällen.

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0