Dröm

Ni kommer att få stå ut med en del gravidinlägg framöver, eftersom det är det som mitt liv kretsar kring just nu... Någon frågade här på bloggen när det är beräknat och det är den 2:e juli som är satt som datum! Längtan dit är stor.

Många frågar hur jag mått så långt in i graviditeten. I början mådde jag ganska illa, kräktes en del och sov middag efter jobbet nästan varje dag. Jag drog på mig flera förkyldningar och hade inte samma ork. Vid jul tyckte jag att det började vända. Lite piggare, lite mindre illamående, lite bättre aptit. Men efter julfirandet är jag tillbaka i orkeslöshetsträsket. Kanske är det kroppen som ställer in sig för vila nu på jullovet. Jag hoppas verkligen att energin kommer tillbaka på måndag...

Så nu ligger jag nerbäddad i soffan, slökollar på Leila bakar och så tjuvkollar jag lite på IKEAs babysortiment, fast jag vet att det är alldeles för tidigt... Jag längtar verkligen tills det är dags att inhandla första babygrejerna, det blir nog lite mer på riktigt då. För än så länge känns det faktiskt som en dröm som är alldeles för bra för att vara sann!

/Josefine



Och tack för fin respons efter inlägget "Vägen hit"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0