SPORTLOV!!!

Efter en tuff men spännande start på terminen är det nu dags för lite ledighet. Det är dags för sportlov! Det ska bli otroligt skönt. Och det kunde ju inte fått en bättre start. Efter att fått lyssna på det lilla hjärtat igår har oron lagt sig. Tårar av lättnad och bekräftelsen på att vårt mirakel verkar ha det bra. Problemet är nog mest en orolig blivande mamma... Så jag ska mest tillbringa ledigheten med att inte stressa och oroa mig och klappa magen inna det är dags för Dublin. 

Idag har jag och M tittat lite till på vagnar. Vi har nu bestämt oss för modell. Det blir en likadan Emmaljunga som Evelina och Johan har. Nu ska vi (läs jag) bara bestämma svart eller mörkblå! Beslutsångersten börjar komma krypandes... Vilken röstar du på?





/Josefine


Kommentarer
Postat av: mimmi

din syrra har väl en svart och om ni nu ska ha samma modell är det väl roligast att att inta ha likadan? Ta olika färger på ligg och sitt, kul med variation.

2012-02-18 @ 15:08:42
Postat av: Anonym

Svart är alltid svart passar till allt.

2012-02-18 @ 15:10:13
Postat av: annie

heeeeeeeelt klart den blåa!

2012-02-18 @ 15:21:21
Postat av: Hillevi

Svart!:) kram

2012-02-18 @ 15:48:24
Postat av: Emelie E

Vi bestämde oss med för den vagnen, vi tog PP black, så chassit blev svart med=) Det är svårt det där med färgen!;)

2012-02-18 @ 16:24:52
Postat av: fritz

helt klart den blååå!!

den va super snygg tycker jag..!! :)

man ha ju redan så mkt annat i svart.. ;)

kram

2012-02-18 @ 16:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0