Halvtid

Exakt idag har halva graviditeten passerat!!! 140 dagar passerade. 50%! Nu vill jag bara snabbspola framåt i tiden. Jag och Marcus längtar så efter vår lilla bebis. Jag har varit ganska lugn efter ultraljudet, men nu väntar jag verkligen efter "riktiga" sparkar. Tills dess håller nog oron i sig...

Så, hur har de första månaderna varit? De tre första månaderna var riktigt tuffa. En hel del illamående, konstant trötthet men framför allt på en ständig oro och rädsla att något skulle gå snett. Den sista månaden har jag börjat må riktigt bra, trots att värken har kommit tillbaka. Jag har mer energi. Samtidigt måste jag erkänna att lite sportlov ska bli skönt!

Kroppen har börjat förändras. Men än så länge ingen jätteviktuppgång. Det mest magen som växer. Navlen börjar se rolig ut. Jag försöker att röra mig efter min förmåga. Promenader, sjukgymnastik, simning och så försöker jag att hinna med Afrodans på torsdagar. Men när jag är trött, då vilar jag! Jag försöker att inte stressa upp mig med alla tips och råd och rön och måsten.

Nu ska jag, Marcus klappa på magen!



Halvtid! 20 veckor avklarade!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: lotta

så fin så fin! Kram

2012-02-16 @ 22:55:36
Postat av: Evelina

Åh, jag längtar efter min kusin:). Kram från Alicia

2012-02-17 @ 14:01:24
URL: http://morevelina.blogg.se/
Postat av: Emelie E

fina bilder=)

2012-02-17 @ 16:56:38
Postat av: Anonym

Du är vacker!

2012-02-18 @ 14:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0