Dublin day 1

Ett hett restips: ÅK TILL DUBLIN! Ett perfekt resmål för en weekend. Mysiga pubar (även om jag nu bara drack apelsinjuice), riktigt bra shopping, god mat och mycket trevligt folk. Sen gjorde ju vädret sitt, 15 grader och sol! Inte riktigt vad man räknar med när man åker till Irland i februari. Här kommer resans första dag i bilder:



Kastrup


Första puben och jag blev människa igen efter en god lunch!


De andra var också nöjda.


Skål!

¨
Floden Liffey


Jag, mamma och mormor shoppade lite medans...


pappa, Marcus och morfar besökte pubar!


Hela gänget på The Temple Bar


M, jag och magen!


Mamma avlutade kvällen med musslor.

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0