Tjejdag

Mitt påsklov kunde inte börjat med en bättre dag. Hanna kom vid nio och vi gick en härlig morgonpromenad i ett konstigt aprilväder, snö och sol. Foglossningen håller sig i shack så jag knåtade på riktigt bra tycker jag. Innan Hanna körde hem drack vi te. Det är vi riktigt bra på vi två =). Sen kom Evelina och Alicia. Jag och syster bytte en massa kläder - jag fick mamma-kläder och hon fick mina gamla. Bra att återanvända! Jag fick tid att gosa med Alicia och sen lagade vi en god laxgryta. Efter det sprang jag över till förskolan och hämtade Stella. Och hon blev glad när jag kom. Min Fiiiiin!!!, förklarade hon för all personal. Vi gick alla fyra till stan och busade i Pippi-parken. Därefter fortsatte jag och Stella vår mysiga dag. Lite shopping, fika på Skånskan, bussen hem (att det kan vara sååå kul att åka buss...) och sen påskpyntade vi. Tack till alla goa tjejer som förgyllt min måndag!




/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0