Påskägg...

Ja, jag känner mig lite som ett påskägg i nya klänningen. Men samtidigt trivs jag så bra med min stora mage. Än så länge känns jag inte ansträngade tung.

Just nu:
- blir jag lika förundrad och glad varje gång det sparkar där inne. 
 - håller naveln på att pluppa ut
- pratar jag och M mycket namn till bebisen
- kan jag inte leva utan big mama-trosorna från Åhléns
- börjar huden få lite bristningar
- vi fantiserar över hur det lilla livet kommer att se ut
- är jag inte lika hopplöst rädd och orolig
- längtar vi efter Sesam. Mer och mer för varje dag!




/Påskägget Josefine


Kommentarer
Postat av: Victoria

Du är jättefin Josefine. Precis sådär preggorund som man ska vara!

2012-04-04 @ 17:56:56
Postat av: Fighting Spirits

Vacker du är med din mage och klänning!



Glad påsk på er och Sesam med. =)



Jag hittade dig på gravid bloggar, är själv i v28+1 idag.

2012-04-06 @ 19:25:30
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Hej Josefine.

Råkade av en slump komma in på din sida. Jag vill bara tipsa om helt fantastiska kläder för gravida av märket fit2bmom. De har mestadels träningskläder och är helt underbara att gå i. Märket har precis nåt Sverige och finns nu på lager. Du kan kolla på fit2bmom.com då den Svenska hemsidan med kläderna ligger under uppdatering. För frågor är du välkommen att kontakta, [email protected] Det var dagens tips. :) Lycka till med det lilla miraklet!



MVH Beatrice

2012-04-14 @ 14:24:26
URL: http://www.tbactive.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0