Vipps

Jag jobbar och står i! Men roltigt är det. Men för att man ska orka krävs det kvällar som ger energi. Tisdagkvällen spenderades hos Linda tillsammans med Mia. Linda fixade en riktigt god vegetarisk lasagne. Sen en massa härligt catch-up-talk på det, lite idol och Polly. Och igår tog jag mig till cirkelträningen för att rensa hjärnan. Och vips så är det bara en jobbedag kvar innan en helg med en massa vila. Och så ska jag hinna ta mig ner till stan. Nya höstskor ska inhandlas. Men det är svårt att låta bli att spana in höstens heta mode. Det finns så mycket snyggt butikerna just nu. BikBok är inget undantag.





bilder från bikbok.se

/Josefine 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0