Ny

Ny vecka igen! Nya tag! Jag mjukstartar ju alltid med att sluta tidigt och det är ganska skönt. Efter att försökt kämpa in en träff med en sjukgymnast innan torsdag hela dagen glömde jag helt bort min klipp-tid hos Maria på Självfallet. Förlåt igen vännen! Hann i vilket fall med lite ärenden på stan, kollade in Evelina och Johans nya lya och hjälpte mor att hitta bikini vilket som vanligt kändes som mission impossible - men icke - mission completed!

Just nu ligger jag i soffan och mumsar i mig farligt goda praliner från Peter Bier som jag fått av Mia och Linda. Dom behövde jag idag! Planerar även lite inför Barcelona. För natten till torsdag sticker vi! Det är så härligt när man bokar en resa i lång förväg. Det känns så avlägset och vipps så är tiden kommen. Jag, Evelina och Mamma är det som åker. En halt, en gravid och en reseledare. Det blir kanske inte de längsta promenaderna men det ska trots allt bli superhärligt att komma iväg. Jag tänkte börja packa lite redan ikväll. Såg att det skulle vara ca. 20 grader och soligt väder. Ja, det låter lockande!

Inte bara mor som inhandlade ny bikini. Jag med! Bikinibyxa från Moniki som i år startar med badkläder. Superhöga, superfina och supersköna! Tänkte matcha med 2 överdelar. Blommig överdel från Gina, mönstrad överdel från BikBok och solglasögon från hm. Barcelona, here I come!



/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0