acetaldehydsyra

Oj, oj! Det kändes verkligen i kroppen att det var utgång igår. Jag brukar aldrig må dåligt dagen efter, men min lever är ju inte riktigt som den ska, i kombination med medicin och en hel del bubbel och pink drinks... SÅ med tanke på det har jag nog mått som jag förtjänar. Men efter en sovmorgon, pink puke och en pizza med Evelina, mor och far och Elina så mådde jag finfint igen!

Jag samlade energi för att ta tag i mitt växade problem... Efter att inte orkat med någonting mer än att gå till jobbet och sova ungefär, så har jag helt tappat kollen på mina grejer. Jag har ibland lite organiserad oordning, men det har under sista tiden förvandlats till oorganiserat kaos. Kläder överallt i hela lägenheten, min lilla walk-in har sett helt förfärlig ut. Så jag tömde ALLT och började sortera, , slänga, vika och hänga in på nytt. Och nu är det inte så mycket kvar. Hade dock behövt en större walk-in för att det skulle bli helt perfekt...



bilder från emsedge.freshnet.se

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0