Najs

I lördags gick jag, M och Anna på stan. Och det är sååå mycket roligare nu när jag inte bor precis i stan. Det blir ju inte lika ofta nuförtiden. Men samtidigt lite farligt när rean i alla butiker pricis startat. Lite som att släppa ut en galen kossa på grönbete... Så det var nog jag som fick med mig fler kassa än Marcus, trots att det var han som skulle shoppa loss! Hur som helt fick två festklänningar följa med mig hem. Titta (och bloggade om dem) när det kom tidigare i vår på hm. Nu blev de mina för 150 kr styck! Det är josefinesmelodi!




/Josefine


Kommentarer
Postat av: Evelina

Dom var fina!

Du har ju brist på klänningar i din garderob... Får där verkligen plats fler?

2011-06-21 @ 10:31:23
URL: http://morevelina.blogg.se/
Postat av: Josephine

Åh vad fina! Blev lite sugen själv på den där rosa...kan man ha för många klänningar??

2011-06-21 @ 17:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0