Friday!

Igår hade jag en sån där toppen dag. Från början till slut. Klockan ringde halv 7 för jag och ELina hade bokat in ett besök i Ullared. "Ni är galna" - sa mamma. Men det var faktiskt ingen kö in och ingen kö ut. Jag skulle egentligen bara följa med som sällskap, men fyndade i alla fall hem nya lampor till sovrummet och lite annat smått och gott såklart! När jag kom hem styrde Marcus upp dagen med Tobbe och Maya. Först golf i Vilshärad (jag ansvarade för papper, pennan och flaggan!). Därefter snabb och god på Westmangatan. Jag och Maya utmanade killarna i en kubbmatch... och det gick väl sådär för oss. Sen hem för lite fix och sen möttes vi upp på mysiga Zigges garage. När njöt vi av semestern och supergoda drinkar hela kvällen. En uuuunderbar semseterdag!




...

Och samtidigt som jag firar min semester sker detta fruktansvärde i Norge. Herregud, det är ju barn som har mördats! Varför? Det som hänt är för stort för att förstå.

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0