Födelsedagskalas!



Igårkväll var det dags för kalas. Med släkt och vänner, så vipps så blev vi 25 stycken. Jag hade såklart tänkt att vi alla kunde sitta ute i vårt tält och på picknick-filtar på gräsmattan. Men klockan fem regnade det fortfarande så vi fick duka inne. Och visst är det så, finns det hjärterum! Grille och cup-cake stod på menyn. Fina Mathilda var såklart på kalaset, så det kändes som att bjuda Beng Frithofsson på vin, eftersom Mathilda bakar minst lika bra som Leila. Men med tanke på att jag bakar väldigt sällan så blev de kanska fina. Och passande nog fick jag ett cup-cake-fat av familjen Nydén. Så trevligt att täffa alla! Tack för att ni ville vara med och fira!


Våra grannar var såklart med på kalaset!


Grille! Och så kom solen i alla fall!


Fina tjejer från Slättis!


Kusinerna tyckte det var kul att hälsa på.


Fullt hus!


Me and M


Alla söta barn blev kompisar!


Stella åt tre korvar och var helnöjd!


Några vågade sitta ute trots de mörka molnen...


Fina Elina och jag!


Mitt nya fina kakfat!



NU ska jag fortsätta njuta av min första semseter!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Mathilda

TACK snälla för ett jättetrevligt kalas!! Vilka fina bilder från dagen! Synd att jag pga magen inte vågar mig på cupc. men fina va dom iaf :)

2011-07-18 @ 15:26:11
URL: http://mathildak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0