Julmys 2011

Jag och M har fått en dator i vårt hem! Äntligen! Eller åtminstonde fått låna en av snälla Mia och Anders tills vi köper en ny på mellandagsrean. Den kom till och med levererad till dörren. Det kallar jag service =). Nu blir det ordentligt uppdaterat här igen!

Måndag igen och sista veckan på jobbet innan jag går på jullov. Och jullov har jag inte haft sedan i 7:an så det ska bli underbart skönt. Varje jul/nyår har jag jobbat, antingen på ica, Lindex eller förskola. Och julstämningen infann sig hemma hos oss igår. Då hade jag och M vårt årliga julmys med våra familjer. 6:e året i rad om jah inte missminner mig. Alltid lika trevligt att träffas! De tre små töserna Selma, Elsa och lilla Alicia stod för underhållningen! Vi brukar alltid äta julmat men i år orkade jag inte med en massa fix. Och det viktigaste är ju att man ses, inte att  man ska stressa ihjäl sig på kuppen! Så i år beställde vi pizza istället och det gick lika bra det.
Så glögg, pizza, julklappsspel och en massa julgotte. Det blev en riktigt trevlig kväll. Bilder på det kommer här:








/Josefine

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tack snälla för gårkvällen! Jätte mysigt va de!

2011-12-19 @ 19:28:00
URL: http://mathildak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0