Vänner

Tordag - grille hos Elina, Kim och lilla Stella
Fredag - Bull´s med Linda, Mia och Anders
Lördag - Kvällsmat hos Johan och Evelina (+bebbe!)
Söndag - Fika med Johanna, Jonas och världens gulligaste Elton

Jag och M har hunnit träffa många fina vänner senaste dagarna. Ja, och idag är det söndag och jag är så glad och Johanna och hennes familj kunde hälsa på! Jag kan inte förstå hur snabbt lille Elton har växt. Sist vi träffades var på morsdag, så han har hunnit bli en riktigt stabil krabat. Hur söt som helst!


Marcus och Elton myser

Ikväll ska jag försöka komma i säng tidigt. Jag öppnar på jobber imorgon och jag är inte riktigt van vid att klockan ringer 05:45...

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för en trevlig eftermiddag och god fika!! Kram

2011-08-15 @ 10:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0