Romantic Road-trip - stop nr. 2, Kivik



Ibland förundras jag över hur underbart vacker vår land är. Jag är inte förtjust i att åka bil. Men naturen kring småvägarna mellan Malmö och Kivik, genom Österlen, är otroligt vacker. Efter två nätter på finaste hotellet i Malmö var det dags för en natt i tält i Kivik. Mysigt! Vi stannade i Smygehuk, vandrade på Stens Huvuds vandringsled, besökte Kiviks musteri, satte upp tältet, grillade, besökte stranden, myste i Kiviks småbåtshamn och sen övernattning i vårt gamla Hultsfredstält! Och lite pics på det:



Fika i Smygehuk


Underbara Österlen


Fin natur vid Stens Huvud


Semesterglädje!


780 vuxenpoäng


Tältfix


Chill vid tältet

Grillmästaren




En jättefin strand


Marcus badade såklart!



Fin stig till havet



Perfekt ställe för lite kvällsdricka!


Dagarna sen vi kom hem har varit fyllda med roligheter så därför har jag verligen inte hunnit uppdatera här på bloggen som jag vill. Denna vecka verkar bli lite lugnare. För ja! Jag har semester en vecka till!

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0