Ladda batterierna

Denna vecka har varit full av jobb på gamla jobbet och förberedelse inför nya jobbet. Jag önskar att det fanns plats för några fler timmar på ett dygn. Jag har hunnit med pilates och cirkelträning på Actic och det behövs för att rensa huvudet. Men, som jag längtat efter denna torsdag! Jag kompade ut innan lunch och sen har jag och Elina laddat batterierna på Tylösands spa. Tack Nylin/Nissalund för en perfekt och behövlig födelsedagspresent. Vi startade med lunch på hotellet och sen har vi tillbringat flera timmar i deras rogivande spa-avdelning. Mycket prat har det blivit, vi har hunnit läsa, koppla av och så avslutade vi besöket med ett svettigt core-pass. En fantastisk dag med en fantastisk vän!



Nu blir det film i soffan och sen ska jag sova och ladda inför sista jobbedagen på förskolan och sen är det en fullspäckad helg med kalas och cykelfest!

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0