Sol, sötnos och ännu mera sol!

Sol, sol, sol underbara sol! Dålig update, jag vet! Men ibland får jag inte tiden riktigt att gå ihop. Timmarna denna helg har verkligen rusat förbi och jag hade gärna förlängt denna underbara helg. Jag hade stängning i fredags. Kom hem till M, åt tacos, tittade film och somnade tidigt. Uppstigning 06:30 lördag morgon - dags att börja baka bröd för morgonens dunderfrukost. Hela min familj och Gullberg-Lundberg på besök. Mycket trevligt! Sen väntade stan, middag på Bull's och uteserverings premiär. Min och Marcus kväll avslutades hemma med invigning av nya grillen med Elina, Kim och Stella. Perfekt lördag. Våren är häääär!


Evelina och Johan fick råd om barnvagnar av mormor Camilla.


Söta Maya startade kalasdagen med att sova lite.


Syskonbild men stackars lillebror var mest bakfull...

Sen vaknade söta Maya som spexade och fångade allas uppmärksamhet och fastnade på alla kort!


Alla ville hålla och gosa!


Och Johan fick lite pappa-träning


Allra bäst var klart hos mamma Julia...


Maya levde loppan på Bull's

Vi fortsatte med uteservering. Halmstad lever igen efter en vinter i ide!




Grille till kvällsmat. Äntligen!

Och grilla gör man bra med vår nya grill och med världens bästa grannar!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Evelina

Underbara bilder!

Tack, trevlig dag igår!

Extra tack till dej som "BH-proffs". Jag är nöjd med inköpen på Lindex. Kram!

2011-04-10 @ 20:56:23
URL: http://morevelina.blogg.se/
Postat av: ellenfjellen

alltså den där ungen, FY FAN vad söt!!

2011-04-10 @ 23:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0