Josefine

Fortsätter att kämpa på. Och det går ganska bra. För jag har ju det jag behöver... en Marcus, fina vänner och obegränsad tillgång på värktabletter. Igår var jag och M hos de finaste grannarna och grillade och hade fredagsmys. Och nu om en stund kommer Anna, Andreas, Maria och Anders! Trevligt ska det bli.

Har på mig denna favoritklänningen som jag dessvärre inte använde en endaste gång förra sommaren. För den var totalt borta. Tills i julas när mamma hittade den bland julpynten, där den hade ramlat ner och gömt sig i en kartong. Så den känns nästan som ny!



Och slutligen en stor grattiskram till svärmor Lotta som fyller år idag!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej raring! Var ett tag sen jag var här inne å kollade..så jäkla trist att du mår som du gör :( hoppas verkligen att det blir bättre snart!! E det nån tjej jag känner som är stark och alltid får mig bli lite gladare när vi ses, så e det du! Du inspirerar med din positiva livsinställning ska du veta :)

Stor varm kram från mig!

2011-05-01 @ 13:17:44
Postat av: Anonym

söt klänning

2011-05-02 @ 17:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0