Annandag Påsk

Efter en morgonpromenad med min fina barndomsvän Anna blev nästa stopp på vår family-tour Nissalund. Nu vare påskamat på menyn och det var riktigt gott. Anna och Erik hade dessutom fixat en tävlingsrunda med skattjakt. Superbra!



Vi hittade skatten!


Svärmor Lotta hade bakat supersmarriga Påsk-cup-cakes!



Lilla Elsa somnade gott hos morbror


Vi försökte fånga fisk... Gick inte så bra...



Vi kände för ett dopp och åkte till en sjö inte långt från Nissalund... Så himla fint ställe. Kändes som en sommarkväll.


Jag vägrade att bada, men efter det att denna bilden togs slet jag av klänningen och så badade jag med. Inte illa tycker jag. Varmt? Nej, men uppiggande och uppfriskade!

/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0