HairbyMia

I går bjöd jag på lite hårinspiration och jag fortsätter inom samma ämne idag =). Jag vill nämligen passa på att tipsa alla er som bor i Hylte-trakten att min fina, modiga vän Maria har öppnat en alldeles egen salong: "HairbyMia". Och jag tipsar inte om denna salong för att vi är goda vänner, utan för att hon är en mycket bra och inspirerande frisör. Det är alltid hon som färgar och klipper mitt hår (och Liljas lugg som växer som ogräs!) och jag är lika nöjd varje gång. Det var också hon som gjorde uppsättningen på mig på vårt bröllop och resultatet blev ännu bättre än vad jag någonsin kunnat drömma om. Ta en titt på hennes blogg vettja: hairbymia.blogg.se!
 
Fram till och med den 16/1 är det dessutom 20% på alla behandlingar som öppningserbjudande.
 
/Nöjd kund och stolt kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0