Bröllopstips forts.

Fler bröllopstips kommer här!
 
* Ta hjälp av nära och kära. Trots att jag är ett kontrollfreak så var det skönt att kunna lägga över vissa delar och sedan kunna släppa det. Våra vänner och familjer ställde upp och det är ju så med bröllop, alla vill hjälpa till. Både i stort och smått. Vi är så tacksamma.
 
* Om du som brud liksom jag tycker att det här med hår känns viktigt - gör provuppsättning innan bröllopet! Nu har jag ju sådan tur att min fina vän Maria är en duktig frisör. Därför var jag inte nervös en sekund. Men vi provade ett par olika uppsättningar innan vi båda kände att vi hittat rätt. Först var jag så säker på att jag skulle ha allt uppsatt med tiara och slöja. Men så blev det inte alls... Istället blev det väldigt romantiskt: löst, det mesta nedsläppt, flätor som jag så gärna ville ha, blommor och pärlor som dekoration och slöjan fäst under håret. Det blev så rätt! Tänk om man står där, två timmar innan vigsel, tittar sig i spegeln hos frisören och det känns helt fel. Fy, vilken mardröm!

 
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0