Julen 2017

Ja, nytt år var det här! Jag vill så gärna hitta de där minutrarna att blogga lite mer frekvent detta år. Ibland finns den tiden. Ibland inte. Just nu njuter jag av denna julledighet. Älskar dessa lata dagar. En vecka till innan jobbet drar igång. Så än finns det tid att ladda batterierna.

Vi har haft en fin jul och det gör mig så glad att vi har våra gamla kvar hos oss. Det har varit en lugn jul!
 

Barnen har bakat lussebullar.


Vi har haft vårt årliga julmys hemma hos oss...


med pizza och julklappsspel.


Vi fick in granen (granarna) i huset samtidigt som Marcus fixade med det sista i badrummet.

Det var Elvins tur att sätta stjärnan på plats.

Alltid denna magi för att se om Tomten lämnat något i strumpan och om han ätit upp gröten. 


Och så underbart att Elvin blev såhär glad över att Lilja gav honom en traktor-pärlplatta.


Julen blir så roligare med barn!

Årets jul-familjebild och M klädde fint i slipsen som barnen gett i julklapp.

Jullunch med mina föräldrar.


Det har varit blivit mycket legobyggande...


Såklart kom Tomten!


Juldagsfirande på Nissalund.


Kan Tomten komma fast det ösregnar?


Jajjamensan!


Och sista julkalaset hemma hos oss ifredags med Ms pappa.
 
Ja, jag gillar julen!
 
/Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0