Sauna

Efter några veckors paus från byggandet blev bastun klar denna helg. Elen ska kopplas in, men sen är vi redo för första badet! Den blev alldeles lagom liten till vårt hus, men fönstret för att den upplevs som riktigt rymlig. Gissa om barnen har "provbastat" många gånger;)! Hemma-helger är precis vad jag behövt senaste tiden. Så skönt att kunna vara ute! Jag trivs så bra i vårt hus, i vår trädgård och barnen springer in och ut, hoppar studsmatta och leker detektiver om varannat. Just nu är jag inne i en härlig läsarperiod. Har plöjt igenom en hög med böcker! Älskar att längta efter en bok på kvällen. Nu läser jag sista delen om Louisa, "Livet efter dig-tjejen". Inte helt tagen ännu, men alldeles så lättläst som jag gillar ibland. 

(null)

/Josefine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0