30

 
Så var det min tur att fylla 30 år. Och ingen ålderskris så långt ögat kan nå. För på min födelsedag kände jag mig så lycklig. Så rik! Nej, inte det minsta på pengar, men för att jag har en familj som jag älskar så det gör ont i bröstet. De gav mig en överraskningsdag i världsklass. Efter frukost på sängen och finfina teckningar, åkte vi till Tylösands spa. Där väntade ansiktsbehandling och sen lunch på Heagård. Ett av alla smultronställen som ligger för nära för att vi ska vara där. På vägen hem stannade vi på en vernissage där min fina mormor var med i. Kaffe i trädgården och sen middag på tu man hand med M på Tillsammans. Ja, det är riktigt kul att fylla år. Som om inte det var nog fick jag en fantastisk medaljong som jag bara längtar efter att använda... 
 
/Josefine 30
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0