Lördag - loppis och lugn

Ibland är det bästa det enkla. Efter regnig dag, med kompislek på förmiddagen var det skönt att ta det lugnt. Jag och Lilja passade på att åka på Loppis medans Elvin sov middag. Jag har varit på jakt efter en ny taklampa över köksbordet. Det dök upp en fin på Tradera, som jag tyvärr inte budade hem. Och ofta är det så svårt att hitta det man söker när man liksom vet precis vad det är man söker. Men så hängde den där, på Loppisen igår. 120 kr och så fin! Bästa fyndet på länge. Väl hemma höstfixade vi lite i trädgården. Sen lagade vi en god kycklingryta, spelade memory och "finns i sjön" (Liljas nya favorit) och åt fruktsallad med mango och physalis. Som vanligt hann Elvin äta upp innan Lilja hunnit börja... En lugn lördag med andra ord...
 
 
Och Marcus avslutade med ett mission impossible med Elvin bredvid =)!
 
 
 
 
/Josefine
 

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Så fin!! Men vart skall ni hänga clementinskalen nu?! 🤗🤗

Svar: M ville hänga i den nya. Men jag och Lilja sa blankt nej. Nu får det räcka! Efter tre år av skal över köksbordet. "De är faktiskt av guld, pappa!" - sa Lilja.
Josefine

2016-10-23 @ 14:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0