Update!

Ja, Lilja har lite svårare att somna på kvällarna. Det blir många vaggvisor, amning och gung i vaggan innan hon kommer till ro. Men när hon väl somnar sover hon gott hela natten med en eller annan matning. Så jag ska inte klaga! Igår hälsade jag på på mitt jobb, mycket trevligt! Så det blev extra många intryck för Lilja att sortera i sin lilla hjärna. Och det händer så mycket med hennes motorik. Hon sitter själv nu, riktigt stadigt och vill framåt när hon ligger på mage. Och så kör hon runt som en galning i sin gåstol!

Jag har fortfarande ont om nätterna men när morgonen kommer är jag så glad. Lilja ger mig all energi jag behöver! Idag på förmiddagen tog vi det ganska lugnt. Jag gjorde sjukgymnastik och Lilja gymmade i babygymmet! Sen mycket mys, bus, titt i böckerna och lite plink (läs bank) på pianot. Och när Lilja sov promenerade jag Sofieberg runt med fina Mia. Sen babysim och Lilja plaskade och dök mer än nånsin tidigare. Vi fortsätter med simmet till våren med!

I lördags kväll åt hela familjen på Verona. Flickorna skötte sig fin och hade klätt upp sig lite extra, kvällen till ära... 
 


/Josefine

Kommentarer
Postat av: Mamma, Mormor Monica

Tack för en underbart mysig kväll med er alla!

Svar: Tack själva! Alltid lika fint att ses. Kram
Josefine

2012-11-27 @ 21:50:35
Postat av: Anonym

Vilka fina klänningar, var hittar man de?

Svar: Lilja och Alicia fick dom av sin mormor och morfar som de köpte i Galway på Irland.../Josefine
Josefine

2012-11-28 @ 00:04:53
Postat av: Anonym

Min guldklimp vill inte heller sova på kvällarna, skönt å höra att det är flera som kämpar.

Svar: Nej, ibland verkar det inte hjälpa hur många gånger man sjunger Trollmors Vaggsång...
Josefine

2012-12-06 @ 21:56:43
URL: http://www.denperfektamamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0