1 månad

Idag har det gått en hel månad sedan lilla Lilja föddes. Dagarna susar förbi så skrämmande fort och hon växer minsann så det knakar. Jag vill nästan att tiden ska gå på halvfart. Den snabbaste månaden någonsin har passerat. Samtidigt känns det ibland som Lilja varit en del i vår lilla familj i all evighet. Hon känns så självklar. Jag har nästan glömt hur mitt liv var innan hon kom. Vad gjorde vi egentligen hela dagarna? Nu kretsar allt kring detta lilla liv. Jag och Marcus kan sitta i timmar och bara titta på henne. Jag kan inget annat säga än att jag trivs så bra som mamma. Det är helt sjukt att man kan älska någon så mycket. En gränslös kärlek som inte kan beskrivas på ett rättvist sätt. Jag trodde nog inte att några känslor kunde vara så starka. Att man kan älska så mycket att det nästan gör ont. Det måste vara detta som är meningen med livet!



/Josefine

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ni är så fina!

2012-08-09 @ 21:02:18
Postat av: Farmor

Ni är så fina!

2012-08-09 @ 21:02:31
Postat av: mormor

Jag håller med Farmor!

2012-08-09 @ 21:10:54
Postat av: Jenna

Så fina bilder på er :)

2012-08-09 @ 22:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0