Fredag, lördag, söndag!

Lugnare helg än denna får man leta efter! Fredagsmys med Idol. En av helgens höjdpunkter var verkligen när Molly sjöng "Listen". Jäääävlar vilken pipa denna tjejen har! Igår var jag och Elina på Wapnös Julmarknad. Vi köpte honung och gott godis. På kvällen kom Tobias och Maya! En supertrevlig kväll. Det var alldeles för längesen vi sågs alla fyra. Jag och m hade gjort fisksoppa. Tror minsann jag får lägga upp receptet på den. För jag gillar ju inte ens fisk men denna är fantastisk god! Idag har jag och M tagit det lugn som man ska på söndagar. En lite promenad och grannarna kom på lite lunch. Nu ska jag jobba lite innan jag intar soffan för kvällen.
Inser att jag använder min kamera på tok för lite på hösten... Blir lite tråkiga inlägg. Jag får skärpa mig!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Malin axelsson

Hej!!

Mysig blogg du har! Brukar kika in då och då! :) blev riktigt sugen på fisksoppa, så lägg gärna upp recept! Må bäst! Kram

2011-11-21 @ 22:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0