Miss Li och Mia

Denna våren har varit lite av en uppförsbacke. Minst sagt. Nu har inflammationen spridit sig till andra leder i kroppen som aldrig tidigare varit drabbade. Just nu är det lederna runt bröstkorgen och nyckelbenet som är inflammerade. Men jag kämpar på! I går testade jag akupunktur för första gången. Det var en spännande upplevelse. Jag känner att jag måste prova allt! Något kanske ändå kan hjälpa. Jag vet att det inte botar men i alla fall lindra. Denna vecka har jag i alla fall haft en positiv känsla i kroppen. Läste i en tidning att Miss Li nästa har liknande diagnos som jag. Det hade jag ingen aning om. Reportaget inspirerade verkligen mig! Känns skönt att veta att det finns andra där ute med samma värk, att inte alla reumatiker är 70+.



Min positiva inställning fick en extra skjuts idag när jag och Mia träffades på Galgberget. Det var inte den snabbaste promenaden, men jag måste röra mig! Och med Mia vid min sida kändes det oväntat lätt. Tack för all positiv energi du ger mig!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Mia

Jossan nu gjorde du mig rörd. Du är för fin!

2011-06-08 @ 22:17:32
URL: http://miala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0