Lugnet före stormen...

Det känns att kommande höst kommer att bli maffig. Lärorik men tung. Det är med blandade känslor som jag cyklade till skolan idag. Slutpraktik och examensarbete är det som står på schemat. Tur att min kompanjon Hanna och jag hann gå en långpromenad i solen i går kväll och prata av oss en massa. Det här kommer vi klara fint! Men det är inte bara skolan som känns tung. Hela sommaren har jag grubblat, rådfrågat M och mina vänner, vägt för- och nackdelar. Jag vill egentligen inte spruta in mer kemiska substanser i min kropp. Men att vakna med värk, somna med värk är ingen höjdare. Visst är jag bra vissa perioder, men jag nöjer mig inte med det. Jag är 23 år, inte 50! Nästa vecka drar äntligen en ny behandling igång och jag håller tummarna att jag slipper alla biverkningar. Igår blev jag fotad - innuti - med MR-kamera. Det är insidan som räknas :)
Riktigt häftigt att se sig själv i 3-D på allt som finns under huden.




/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0