Plötsligt händer det!

Idag var en sådan dag som bara hade kunnat bli geggigt deg. Kollade först lite för länge på Nyhetsmorgon och kom inte alls igång med min tenta. Tiden började rusa iväg och jag fick inget vettigt gjort. Men jag tog mig verkligen i kragen! Började med tre timmars intensivt skrivande. Sen tänkte jag gå på lunchspinning, men det kändes alldeles fel att gå ner i källaren på Nautilus en sådan underbar dag. Istället blev det intervallträning runt Slottsmöllan och Galgberget. Joggade och gick varannan lyktstolpe. Bra alternativ om man inte orkar jogga hela rundan! Kände mig sjukt nöjd och stark när jag kom hem. Pluggade lite till och blev nästan klar med hemtentan! Sen blev det abs-pass och en kvällspromenad med en Hanna med beslutsångerst. Det kändes som om all vila under förkyldningen har gett ny härlig energi! Sen kom Linda och kvällen avslutades med blåbärs-te och Desperate i soffan. En bra, effektiv dag! PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

Imorgon ska jag spana in dess snygga brillor på hm. Kan behövas ett på nya snygga i den härliga vårsolen!

bilder från http://kanal5.se/fridafahrman

Nu säger jag god natt för imorgon är det heldag i skolan!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Duktig du e som snart skrivit klart din hemtenta! Själv har jag inte ens börjat på min, fan...

2010-03-17 @ 15:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0