me and bridget

Idag har solen fortsatt att stråla och jag har varit glad. Mina lektioner som jag höll i gick riktigt bra. Det är verkligen så skoj! Gick med betydligt piggare steg till Nautilus idag än i måndag. Abs/At (30 minuter mage-rygg och 35 min. spinning) stod på schemat och jag var riktigt taggad. Extra kul att Josefine var på samma pass. Min förkyldning är borta och jag kände mig stark! Håller verkligen tummarna från att jag slipper min värk framöver.



Ungefär såhär trött var jag efter spinningen.

Dags för äggamacka!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Josse

Åh jag längtar till gymmet nu! Har legat hemma och mått illa de senaste dagarna, men jag hoppas att ta igen det nästa vecka! Hoppas att vi syns där! :)

2010-03-13 @ 22:21:53
URL: http://april.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0