Galen dag!

Min lediga dag i torsdags var en dag att minnas! Trots att solen som vanligt gick i moln som den brukar när jag är ledig. Blekast som vanligt men vad gör väl det när Halmstad kokar av trevligheter om sommaren. Jag, M och Tobias började medn en god frulle på utegården, en sväng på stan med en god glass, after beach med mor och far, middag på Fox med musik quiz (vi rockade fett!) med hela familj Andersson och Gullberg, mellanlandning på Anderas uppfart och sen hann jag med att skaka rumpan på Fiesta innan jag slocknade som en stock. Vilken dag!

After beach:



Fördrik på gården:




Musik Quiz på Fox (som Daniel skötte alldeles utmärkt, gå dit nästa torsdag vettja). Gissa vilka som vann???:



Andreas uppfart där jag mötte upp Hanna och Fia. Galet!:

 

Fiesta, där jag minglade med Sandy och träffade M:


/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0