TACK!

Tack för alla fina gratulationer, kära vänner! Min dag igår var en alldeles perfekt födelsedag, trots ett par timmar på jobbet och tropisk värme. M hade köpte en parfym så jag luktade gott hela kvällen :)! Och Linda var så snäll och hjälpte mig och fixa innan kalaset. Sen var det kalas på gården (fick flytta in när regnet kom...) sen till Club Monday och Jennie var så snäll att jag slapp betala. Kvällens enda minus är - varför inga bussar hem??? Skärpning hallandstrafiken. Men jag, Linda och Martin hade trevligt i busskuren och kom tillslut hem innan åskan drog igång. Mycket mjölk blev det! Tack tjejer att ni förgyllde min dag och tack för de fina presenterna! Ni är för söta!





Smarrig somrig dessert!


Kolla in mitt nya halsband! Me like!






Gaaalet mycket folk!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: mia

Så fiiina ni är!

2010-07-14 @ 20:55:36
URL: http://miala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0